600 oz of EBM

I shall not forget the day I threw away 600 oz of EBM out of my deep freezer.

It was friday morning, I opened the deep freezer and huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

CAIR EBMKU.....More or less 100 packs of 5/6 oz of EBM

Tak pasti saper tersilap tutup suis......ku dah redha..

both of us took EL. Ku tak pergi ofis sebab sah mata sepet (memang nangis semahu-mahunya) Ku luah perasaan pada kak rita MLO. Thanks dear sis

Hubby pun cuti sebab nak pujuk... ku tak mampu buang EBM tu. Hubby yg buat. Dibuang satu satu dalam toilet

Subhanallah..dahla sekarang susu tgh merudum....Besarnya dugaanmu

Ku redha dgn apa yg berlaku tapi hati memang tgh gundah gulana. Akibatnya...susu makin susah nak keluar.

Ya Allah kuatkan semangatku. Semoga rezeki Ahmad Nu'man Wafiy masih lagi berpanjangan

posted under , |

14 kata kata:

aida said...

sabar zue, have been in your situation before.. nanti kita makan sesama ke... sesi meluahkan perasaan membuang EBM. akak lagi ler, buang sendiri (nitik air mata)

Zuedin said...

tula memang ku perlukan courage dari orang yg senasib

memang wajib jumpa akak. meluah perasaan

Ummu Auni Afif said...

Aduilah, memangis tak berlagu....akakl pun sama

Farra said...

ya allah..sedih..kuatkan semangat!

cuma bahuku tak sama dgn mu ..dulu akak kene buang sket je susu

maunya tak meraung, pasti ada hikmahnya dik

Zuedin said...

aka pun sama gak ke? tula nak minta courage dari orang yg senasib

Farra said...

eh awat time ni 1.09am? akak bukan kat oversea rasanya? adik btolkan :p

PadNani~~{@ said...

sabar ye Zue..tabahkan hati k!
(cant imagine la saya..sedihnye)

y@tipruzz said...

sedihnyer...sabar bebyk zue!

awak kuat semangat, insya allah dpt ganti blk tho it's gonna be lots of effort to fork out. take care okie!!

@}--- said...

Jatuh skejap jantung baca 600 oz.

Walaupun tak senasib, ku doakan bm Zue bertambah2 lagi pasni..

Zuedin said...

kak farra - ku dah btulkan timing ekekkeke

nani,k.yati, herni - ku kuatkan semangat jua. nasib baik dah dekat setahun..ku sumbat macam2 benda kat wafiy :P

mirah said...

salam singgah.

Zue, saya juga pernah buang ebm juga gara-gara peti ais tak tutup rapat. Nak rebah rasa masa tu. Husband yg buang, ku tak sanggup. Huhu lepas tu pulun lah buat stok semula.

Sabara lah yea, mungkin yg terbuang tu bukan rezeki wafiy, yg penting teruskan mengepam k.

Zuedin said...

mirah thanks dear. I really need support rite now

Rozy said...

Salam Zuedin,

sedihkann...tapi entahlaa may b stok rozy xler banyak sangat pun..so xderla sampy kuarkan air mata (hmm surprise gakkann).. or may b rozy rasa leh top up balik stok tu nanti..

moga kita dapat balik yg terbuang tu kann...

ada hikmah tu..

ida khairani said...

Ya Allah sedeynya baca.. ..Dah bukan rezeki..ada la hikmaknya. teruskan usaha murni ok! Caiyok2x..

Newer Post Older Post Home
Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Mama

My photo
KL, Malaysia
Mama wafiy dan wifey zudin
There was an error in this gadget

Followers


Recent Comments