Salam Ramadhan..

Alhamdulillah... ari ni dah masuk ari ke-5 berpuasa. Kami izzudin + zuraini + wafiy ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat. Semoga pada tahun ini, Allah melimpahi rahmat-Nya agar kita dapat menjalani ibadah yang lebih sempurna.

Tahun ni, kami pun berpuasa ber-3. Wafiy pun dok temankan abah ngan mama berbuka. Tapi dier kena "berbuka poser" dulu kalau tak mesti sibuk nak orang temankan dier time mama ngan abah makan.

Last week, we went to Sogo for Hari Raya shopping. Pergi KL dalam kul 10++ tunggu jalan yang ditutup untuk Perarakan Merdeka dibuka. Pukul 11 elok jalan buka kami gi Sogo. Parking was heaven..kosong sana sini. What's more...wafiy bantai tido dari kul 11 sampai kul 7. Bangun time nak minum atau kena kejut. Kami pun sakanlan soping...(berhemah tau)

La ni...mama ngan abah tengah susah hati. Kat mata itam atuk Sabak ada nanah. Specialist bagi ubat titik je, so kena buh ubat titis setiap sejam. Bengkak pulak tu. Nenek pulak demam (ni mesti kes rindu wafiy ni). Kami nak balik kg la jap lagi. Mama dengan abah ambik half day.

Salam Ramadhan semua

posted under |

0 kata kata:

Newer Post Older Post Home
Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Mama

My photo
KL, Malaysia
Mama wafiy dan wifey zudin
There was an error in this gadget

Followers


Recent Comments