Bizi bee..



Siapakah yg paling sibuk kalau kat umah?
Yeeee betul Ahamd Nu'man Wafiy (ANW)

Sambil ronda2 rumah, tangan sebelah pegang sumi sebelah lagi pegang tepon menan. Tak makan pun sumi tu tapi sebab sumi tu kaler2..tiap2 ari mama tukar..warna merah,kuning, ijau, ungu.

Tepon mama ngan abah lak asik kena baling bawah..iskkkk abah kater tepon dier siap ada bunyi zztzzzt kalau guna (alasan nak tukar tepon la tu :P)

Jadi kami blikan tepon menan rege 90sen. Dalamnya patut ada jajan. Mama selotape penutupnya supaya tak terkeluar "isi perutnya" dan berbunyi2. Okla tu kan....
Kalau dier boring takle rasa sedih ku nak bli yg lain.

psssttt - ku agak kedekut bab nak blikan menan anak. Ampun ampun

posted under , |

3 kata kata:

Ummu Auni Afif said...

isk zue ni, hehehe..kesian kat wafiy tau. nanti ada mattel warehouse sale, cepat belikan toy kat dfia, harga murah banget masa tu

- kak aini

Zuedin said...

kak aini - tula nak blikan asik tak nyempat je. nak blikan menan yg dier bleh develop his skills. tu rembat mana aci..ooo BTW..dier amat suka main periuk ngan senduk..menan fisher price dier semua tak layan.nanti ada sale akak info ye

Ummu Auni Afif said...

Zuw, rajin2 lah tgk shoppingnsales blog tu ha. tahun depan kut mattel warehouse sale. tahun ni dah habis dah

Newer Post Older Post Home
Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Mama

My photo
KL, Malaysia
Mama wafiy dan wifey zudin
There was an error in this gadget

Followers


Recent Comments