kepadaNya ku berserah



Adakah kiter dah bersedia andai diuji? Walau kiter dah berusaha...jangan lupa bertawakal kerana padaNya kiter berserah dan kepadaNya sudah ditentukan mana yang terbaik untuk kiter

Macam kat kampung mama ari tu, jiran kami abis terbakar satu umah. Kesian tinggal sehelai sepinggang. Kami hulurkan bantuan mana yang termampu.. Hubbby siap tolong angkat barang masa api mula nak marak. TApi rumah kampung kan..setengah jam semua abis licin.. Sempat bawa turun mender mudah2 je macam TV, kerusi, few bags.

Kisah lain, jiran kami di Sg Sekamat kena masuk pencuri. Nasib baik masa office hour dier masuk..tapi dapat la angkut laptop dan streamyx broadband. Pencuri tu sumpil gril tingkap bilik bawah belakang. Ni buat kami takut ni... kesian acik yah. Dahla baru siap kemas umah..ni nak kena kemas umah lagi

Yup gril oly acts as deterrent ...apapun kiter kena berusaha dan berserah padaNya kan...

posted under |

3 kata kata:

Ummu Auni Afif said...

cuba baca ayat manzil sebelum keluaar rumah. berdoa, berdoa, teruskan berdoa

Farra said...

bagus buat peringatan kita semua

Zuedin said...

kak aini - thanks for the info. ku takut jadinya

kak farra - memang kadang kena ingat yg di bawah

Newer Post Older Post Home
Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Mama

My photo
KL, Malaysia
Mama wafiy dan wifey zudin
There was an error in this gadget

Followers


Recent Comments