Wonderland not Wonderpet

Apa yang penting "kerjasama"

Bersiaran dari Teater Room , TTDI exchange for divisional meeting

We have half day meeting with the main agenda to discuss on last year performance and this year KPI..yet it has been 1 hour and it still "sesi suai kenal" adeh......berkenalan itu bagus..but when u have something more important to be discussed isk...agak meleret dan memboringkan...Ala macam lepas ni tak bleh berkenalan (ekekkekeke)

Sesuatu yang ku memang "berbulu sikit" sesi suai kenal ni

Ada orang akan emphasize kerja itu ini (that's good) but the way it is being represented cam gah buat kerje adus....tapi somehow kerjenya simple jer.

And when it comes to me (short and simple okay). I'm not doing routine job okay. Just to complete 1 policy....it takes months ..lots of discussion....revise ngan big boss (mesti sure berpuluh kali) ngan stake holder lagi.. ngan management . Tiap kali policy..sure different treatment....

Ala biasala saper pandai cerite...u win the heart (ada ke ekekkekke)

Well...I don't care as long my immediate boss know what I've been doing all this while.

Talking about KPI??? bak kata orang kalau rezeki diberkati, walau sedikit mesti bahagia (hubby -----> well my BIG BANK memang sure kena kerja lebih....hehehehhehehe..
Talking about promotion??? Hehehehhee tak terpikir pun...though offered few times.
ku kan tgh berada di zon selesa and being a mom makes my world revolves around my family. Well u can call me pathethic but I have a very HAPPY LITTLE FAMILY :)

posted under |

0 kata kata:

Newer Post Older Post Home
Powered by Blogger.

Mama

My photo
KL, Malaysia
Mama wafiy dan wifey zudin

Followers


Recent Comments