Lunch break


Ekekekeke
Tadi mama gi bli cendol ngan rojak kat tepi petronas TTDI. Ala pemandangan biasa yg korang selalu nampak mamak dengan lorinya jual tepi jalan tu. (Ni kes mama malas nak makan tempat lain)

Tgh tunggu mamak tu siapkan..datangla 1 van DBKL. Pergh mamak ni ngan pekerja2 dier cuak dah muka.. Siap bagi statement "Isk xxxxx(nama memang purposely undisclose) tak bagotau pun DBKL nak round. Abisla"

Sorang mamat berpakaian seragam DBKL pun turun dari van dengan kontrol ensemnya (Ala dier tau semua orang tgh pandang dier)

"Mamak, cendol 12 bungkus , rojak 4 bungkus"
La ala. buat suspen je penguatkuasa ni

Tapi pergh lipas kudung giler mamak tu siapkan. keh keh keh

Kesimpulannya - Jgnla anda memandang serong pada orang lain (ada kaitan ke??? :P)

posted under |

3 kata kata:

aCiK yAh said...

cerita lawak lak rasanya... hehehe...

unique1012 said...

salam zue,
hehe.. memang kelakar..
sihat ke? kitorg kat sini alhamdulillah..

nabilah

zuedin said...

acik yah -ku tgh boring la tu

nabilah - alahai bestnya gi manchester. tgk blog..rajin sungguh masak. nanti balik malaysia, blehla bukak klas masakan utk kami :)

Newer Post Older Post Home
Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Mama

My photo
KL, Malaysia
Mama wafiy dan wifey zudin
There was an error in this gadget

Followers


Recent Comments